Sunday, May 7, 2017

Whatever the f ck it is that I need, this isn't it

I have a few friends that watch television and some friends more that go to movies incessantly. When I find it (the internet) I go to tumblr. That's where my photo ideas come from. That's where I find humor and erotica. This wise cartoon came from http://cuddleninja.tumblr.com/archive.


You hve no idea how many women I sent this to

I've written of the importance of my new friend Tatum. How she brought me Joey and her sister. She told me she was jello wrestling with Kayla to raise money for AIDS awareness so I volunteered to shoot the two ladies prior to the jello fight (off 4th avenue this past Saturday). They came to my house and we shot. I thought one woman hosing the other over her under clothes would raise money. It did. Over 5 hundred dollars!


Kayla and Tatum arm and arm


Kayla primes her hose


Tatum gets hosed




Tatum gets soaks. The role playing aspect of the hosing came from a time I was hosting two girl friends out in my house in East Marion Long Island. Christine was huge and beautiful and had been to Attica prison from defenetrating an intruder in the East Village of NYC and Vanessa, though a part time `dom' was consideably smaller than Christine. They were both wearing vintage girdles, hose and  heels and it became a garden hose fight and Christine ruled. with in short order the front of Vanessa was soaked and I could see her give in to the more powerful Christine. I won't forget that scene nor the one between Kayla and Tatum in my backyard.







2 comments:

  1. Puji syukur saya panjatkan kepada Allah yang telah mempertemukan saya dengan Mbah Rawa Gumpala dan melalui bantun pesugihan putih beliau yang sebar 5M inilah yang saya gunakan untuk membuka usaha selama ini,makanya saya sengaja memposting pesang sinkat ini biar semua orang tau kalau Mbah Rawa Gumpala bisa membantuh kita mengenai masalah ekonomi dengan bantuan pesugihan putihnya yang tampa tumbal karna saya juga tampa sengaja menemukan postingan orang diinternet jadi saya lansun menhubungi beliau dan dengan senang hati beliau mau membantuh saya,,jadi bagi teman teman yang mempunyai keluhan jangan anda ragu untuk menghubungi beliau di no 085-316-106-111 rasa senang ini tidak bisa diunkapkan dengan kata kata makanya saya menulis pesan ini biar semua orang tau,ini sebuah kisa nyata dari saya dan tidak ada rekayasa sedikit pun yang saya tulis ini,sekali lagi terimah kasih banyak ya Mbah dan insya allah suatu hari nanti saya akan berkunjun ke kediaman Mbah untuk silaturahmi.Wassalam dari saya ibu Sartika dan untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah disini šŸ­Pesugihan Putih Tanpa TumbalšŸ­

    ReplyDelete
  2. Hi Eric,
    What time-frame did you work in Los Angeles? Just wondering. Also wanted to ask if you knew of a photographer who did fetish photography work in LA in the early 70's named Eric Martin? (John at whoslappedbigjohn@gmail.com)

    ReplyDelete